Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.01.2022

Ціни на залізну руду в Китаї за тиждень зросли на 7%

У четвер, 6 січня, травневі ф’ючерси на залізну руду на Даляньській товарній біржі завершили торги на позначці $112,4/т (717 юанів/т). Вартість сировини в порівнянні з четвергом, 30 грудня 2021 року, збільшилася на 7,1%.

Мінімальний показник торгів був зафіксований у п’ятницю,  31 грудня 2021 року, на позначці $106,6/т (680 юанів/т). Це на 4,9% менше в порівнянні з 24 грудня 2021 року.

Зростання цін на залізну руду в Китаї зумовлене очікуваним зростанням виробництва сталі. Після Нового року кількість угод на спотовому ринку залізної руди збільшилася. Проте зростання захворюваності на коронавірус в країні може негативно позначитися на попиті на сталь.

Очікується, що короткострокові виробничі обмеження для скорочення рівня забруднення матимуть місце у північному Китаї у першому кварталі, а запаси сталі, яка використовується у будівництві, та залізної руди можуть чинити додатковий тиск на ціни.

Загалом на 2022 рік виробництво сталі в Китаї очікується на низькому рівні. При цьому залишаються ризики для попиту на сталь із боку будівництва.

Тим часом травневі ф’ючерси на коксівне вугілля на Даляньській товарній біржі завершили торги на позначці $365,9/т (2334 юанів/т). Вартість сировини в порівнянні з четвергом, 30 грудня, зросла на 6,8%.

Мінімальний показник торгів було зафіксовано у вівторок, 31 грудня 2021 року, на рівні $349,4/т (2228,5 юанів/т). Це на 4,4% менше в порівнянні з 24 грудня 2021 року. Максимальний показник був  5 січня на рівні $369,1/т (2354 юані/т).

Ціни на коксівне вугілля збільшилися на тлі прогнозованого попиту на сировину в Китаї. Можливі перебої з постачанням коксівного вугілля також спричинило зростання цін. До того ж Індонезія заборонила експорт вугілля через побоювання не покрити внутрішній попит.

Китай – найбільший імпортер залізняку в світі. За підсумками 2020 року країна наростила імпорт сировини порівняно з попереднім роком – на 9,5% до 1,17 млрд тонн.

 

gmk.center