Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 20.01.2023

В Україні придумали, як прискорити огляд суден при проходженні Босфору

З метою збільшення обсягів експорту «великим» суднам продовжили пріоритетність при проходженні Босфору.

Таке рішення було прийняте 18 січня під час засідання Координаційної ради з питань логістики в сільському господарстві під головуванням міністра аграрної політики та продовольства України Миколи Сольського, повідомляє пресслужба відомства.

Питання було порушено через сповільнення інспекції JCC у Босфорі, в якій беруть участь і представники росії.

«‎З початку року середня кількість інспекцій становить 2,5 судна за добу, проти 3,5 у грудні. Відповідно, у Босфорі сформувалася велика черга суден, за січень спостерігається зменшення експорту. Станом на 18 січня в Босфорі на інспекцію очікує 121 судно (28 – з агропродукцією на борту, 93 – судна, які йдуть до портів під завантаження). Середній час очікування — від 2 до 5 тижнів, що також призводить до мільйонних збитків вантажовласників», — зазначили у Мінагрополітики. ‎

Щоб покращити ситуацію та спланувати роботу портів, учасники Координаційної ради підтримали продовження надання пріоритету суднам, при проходженні Босфору в рамках «зернового коридору», чиє корисне навантаження відповідає встановленим вимогам.

«В першу чергу продовжать пропускатися судна з корисним навантаженням від 15 тис. тонн для всіх типів продовольчої продукції за виключенням олійних та від 6 тис. тонн  для олійних», — відмітили у відомстві.

Як зазначили учасники наради, це рішення дозволило зберегти обсяги експорту в грудні 2022 року на попередньому рівні, попри скорочення кількості суден, які пройшли інспекцію та були допущені до завантаження аграрною продукцією.

Щодо покриття воєнного ризику страховими компаніями, що страхують морські перевезення зерна — учасники ринку зазначили, що попри відмову страхувальників Клубу IG покривати ризики, пов’язані з війною, інші страхувальники продовжують укладати договори. Загалом ситуація не загрожує роботі «зернового коридору» та продовольчій безпеці.

 

latifundist.com