Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 23.12.2022

В Україні приватизують морський порт вартістю 60 млн грн

Фонд державного майна підготував приватизацію морського торговельного порту «Усть-Дунайсь». Це буде перша продаж морського порту за часів незалежності України. Приватизаційний аукціон відбудеться 17 січня на Prozorro.Продажі. Стартова ціна 60 млн грн.

Про це повідомляє пресслужба ФДМУ.

«До великої війни про «Усть-Дунайськ» майже всі забули. Основні інвестиції йшли в інші морські порти. Та цього року «Усть-Дунайськ» почав відігравати надважливу роль у  світовій продовольчій безпеці. Він одним з перших відновив роботу після початку повномасштабного вторгнення російської армії. У нього великий потенціал для розвитку українського експорту продовольства. Для цього потрібні інвестиції, які може принести приватний бізнес», – прокоментував голова Фонду держмайна Рустем Умєров.

Після початку великої війни порт був заблокований. Проте вже 1 квітня він відновив роботу. В той день звідти вийшло перше судно. З того часу порт перевалив на експорт 153 000 тонн зерна. Крім того, він обробляє імпортні вантажі, наприклад: сіль, рис. З 1 квітня порт перевалив 58 300 тонн імпортних споживчих товарів.

Як повідомляється, за січень-вересень 2022 року «Усть-Дунайськ» отримав 848 000 грн чистого прибутку. За січень-листопад він сплатив понад 9 млн грн податків до бюджетів усіх рівнів.

Порт складається з трьох активів: самого порту у м. Вилкове Одеської області, портопункту “Кілія” в однойменному місті і бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш. Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті Кілія, який розташований на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу – 3 м, фактичні – 1,5 м.

 

agropolit.com