Кожна друга вантажівка на українських дорогах їде перевантаженою, що руйнує дорожнє покриття.
Про це сказав Прем‘єр-міністр Денис Шмигаль на брифінгу під час робочої поїздки на Черкащину, передає кореспондент Укрінформу.
“Багато доріг сьогодні будується, ми робимо WIM-комплекси для зважування в дорозі. До речі, перші майже 30, які працюють, показують, що кожний другий вантажний атомобіль їде з перевантаженням, з порушеннями. Є нараховані штрафи, статистика”, – сказав Шмигаль.
Він додав, що перевантажені автомобілі руйнують дороги, в тому числі нещодавно збудовані.
Крім того, Шмигаль зауважив, що для збереження доріг необхідно максимально переводити вантажні перевезення на залізничні та річкові. Також додав, що серед пріоритетів для збереження доріг є подальший ваговий контроль, а також будівництво за допомогою концесії автобанів, які заберуть на себе основний потік вантажівок.
Як повідомлялося у травні цього року, вже 37 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh in Motion (“Зважування у русі”, WIM) підключено до Центру обробки даних ГВК Укртрансбезпеки.
В Україні з 1 жовтня 2021 року запрацює система автоматичного нарахування штрафів за порушення норм габаритно-вагового контролю.
Верховна Рада 3 червня ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №3742 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» (ГВК), який запроваджує штрафи за порушення норм ГВК.
Законопроєкт №3743 “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю” Верховна Рада прийняла у другому читанні 29 червня.
www.ukrinform.ua