На будівництво трамваїв «Татра-Юг» використала 115 тонн маріупольського металопрокату, що був відвантажений до повномасштабного вторгнення
У Києві почали курсувати 8 нових трамваїв, які вироблені компанією «Татра-Юг» зі сталі маріупольського металургійного комбінату «Азовсталь».
Про це йдеться в пресрелізі Metinvest.Media.
Металопрокат для будівництва транспорту в обсязі 115 тонн був поставлений замовнику із «Азовсталі» ще до повномасштабного вторгнення РФ. На лінію готові трамваї вийшли тільки зараз. Транспорт курсуватиме в столиці між Троєщиною і Дарницею.
«Справа маріупольських металургів «Метінвесту» ще довго тішитиме українців, адже метал, зроблений до війни, придбали великі компанії. Тож ще певний час з’являтимуться об’єкти, виготовлені зі сталі ММК ім. Ілліча й «Азовсталі». Зараз у Києві про комфорт містян і гостей столиці дбають вісім новеньких трамваїв маршруту №33, що з’єднує Троєщину й Дарницю. Тепер шлях між цими районами займає лише 15 хвилин», – ідеться в повідомленні.
Електротранспорт виготовлений в Україні на потужностях «Татра-Юг». Постачальником сталі виступив «Метінвест-СМЦ». Компанія відвантажила 17 тонн холоднокатаного листа та 98 тонн гарячекатаного листа, який виготовили на «Азовсталі».
«Попри трагічні події, маріупольська сталь продовжує жити у величних будівлях, надійних мостах, кораблях, захисних спорудах і транспортних засобах», – резюмує компанія.
Нагадаємо, у 2023 році в Києві планують збудувати міст, який з’єднає Оболонський острів і парк «Наталка». Майже 300 тонн металу для мосту було виготовлено на комбінаті «Азовсталь» напередодні повномасштабного вторгнення РФ.
Окрім того, восени 2022 року в Стамбулі, Туреччина, зійшов на воду корвет «Гетьман Іван Мазепа», який був побудований для Військово-морських сил Збройних сил України. Для будівництва флагмана було використано 1000 тонн гарячекатаного листа Групи «Метінвест», які виробили маріупольські металургійні комбінати ММК ім. Ілліча та «Азовсталь» ще до війни.
gmk.center