Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 21.07.2022

«Інтерпайп» у третьому кварталі має намір збільшити завантаження потужностей на 5-10%

У травні-червні потужності з випуску труб були завантажені на 60-70%, а залізничних коліс – на 45-50%

Українська промислова компанія «Інтерпайп» у третьому кварталі 2022 року має намір підвищити завантаження потужностей на 5-10%. Про це заявив гендиректор підприємства Андрій Коротков в інтерв’ю Forbes.

У травні-червні завантаження потужностей з виробництва труб у середньому становило 60-70% довоєнного рівня, залізничних коліс – 45-50%. У третьому кварталі підприємство планує зберегти ці показники або незначно збільшити.

За словами Андрія Короткова, війна не сильно вплинула на ринки збуту «Інтерпайпу», оскільки запроваджені Митним союзом у 2019-2021 рр. мита та ембарго ще раніше змусили припинити поставки на цей ринок.

Нині головними ринками для продукції компанії є Євросоюз, Близький Схід та США. Загалом продукція поставляється до 80 країн світу, крім Японії та Китаю. Також «Інтерпайп» розробляє нові продукти на запити клієнтів, оскільки попит на них залежить не від війни в Україні, а від тенденцій у нафтогазовій, будівельній та залізничній індустріях у світі.

«Раніше ми увійшли до певних преміальних ніш на світовому трубному ринку, наприклад, газогерметичних з’єднань надвисокого рівня для нафтогазової галузі Близького Сходу та США. Крім того, розробляються та поставляються нові труби для клієнтів у сфері машинобудування та будівництва Європи», – зазначив Андрій Коротков.

Ситуація на ринку залізничних коліс дещо складніша, оскільки велика частка була за ринками СНД. Проте компанія вже налагоджує співпрацю з європейськими, турецькими, індійськими залізничними компаніями. Проблема в тому, що на цих ринках сильна конкуренція, а їхня ємність менша.

Крім того, гендиректор зазначив, що після скасування США на рік 25%-го мита на українську сталь, «Інтерпайп» вперше з початку війни відправив судно з трубами до США, а в липні очікується відправка другого судна.

Нагадаємо, «Інтерпайп» відзначає зростання вартості доставки продукції клієнтам у 2,5-3,5 рази після початку війни та блокади чорноморських портів України. Продукцію доводиться доставляти автомобільним та залізничним транспортом у порти Європи, а далі – клієнтам.

За підсумками першого кварталу 2022 року «Інтерпайп» наростив чистий прибуток на 69,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2021-го – до $21,8 млн. Виручка зросла на 19% – до $239,2 млн, а EBITDA знизився на 63% – до $15,14 млн.

У 2021 році компанія скоротила чистий прибуток на 53,2% в порівнянні з 2020 роком – до $91,32 млн. Виручка компанії за рік зросла на 30,9% – до $1,13 млрд. Продаж продукції в Європі за рік зріс на 20,2%, до $287,03 млн.

«Інтерпайп» – міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна компанія, що входить до топ-10 виробників безшовних труб у світі та топ-3 виробників цільнокатних залізничних коліс.

 

gmk.center