Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.10.2023

Кілійський завод УДП спустив на воду першу SLG баржу

Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод (КСБСРЗ), який є структурним підрозділом ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП), спустив на воду першу несамохідну баржу типу SLG, збудовану із використанням конструкцій суден-донорів. Про це повідомив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

 

УДП завершило будівництво першої баржі типу SLG. Судно побудовано за принципом конверсії. На балансі нашого підприємства десятки старих ліхтерів (невеличка 40-метрова баржа). Для річкових перевезень цей тип суден давно не використовується. Але вони можуть виступати донорами для будівництва великих річкових барж: частини двох ліхтерів стикуються через вставку, що вирізається із третього ліхтера”, — написав Москаленко у Facebook.

За його словами, баржі SLG мають більшу вантажопідйомність, ніж у типової баржі (2,2 тис. тонн), що дає можливість перевозити більший обсяг вантажів. У той же час собівартість виробництва барж SLG на порядок нижча, ніж у нового судна.

Програма будівництва барж SLG розпочалася навесні 2023 року. Наразі в УДП залишилося 86 ліхтерів, з яких передбачено будівництво 30 нових суден.

Була проведена велика підготовча робота — потрібно було пройти досить тривалі бюрократичні процедури, оновити проєкт, провести дефектацію, відібрати та підготували судна-донори, а головне — знайти робочі руки. Адже цього року завод працював в режимі 24/7 та був перевантажений поточними ремонтами флоту. З початку року ми капітально відремонтували понад 50 суден, це рекордний показник. Але майже всі складнощі позаду — конвеєр запущений. В цехах вже ріжуться та готуються до стикування частини наступних SLG барж», — повідомив Москаленко.

Всі роботи з будівництва нових барж виконуються на КСБСРЗ. УДП фінансує програму будівництва барж за рахунок виключно власних коштів компанії, без залучення бюджетного фінансування.

Завдяки програмі в УДП має з’явитись 5-6 нових баржевих караванів, що, за словами Москаленка, повинно значно посилити позиції пароплавства на ринку дунайських перевезень.

КСБСРЗ спеціалізується на будівництві корпусів суден та судноремонті будь-якої складності. Підприємство будує річкові судна та судна типу «річка-море» (баржі, танкери, самохідні землевивізні шаланди, ліхтери, хімовози, контейнеровози, яхти), ремонтує річкові та морські буксири, несамохідні та самохідні суховантажні та наливні судна. За роки незалежності України завод збудував понад 150 корпусів суден, понад 60 барж типу SL, SLG, EVRO — TAF, FNG, RTS, відремонтував понад 1400 одиниць флоту.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів до 1,5 млн тонн.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

 

ports.ua