ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.05.2020

Мережу магазинів Biedronka можуть оштрафувати за те, що видавала українські огірки за польські

В Польщі споживачі більш охоче купують польські продукти з патріотичних міркувань.

Управління з питань захисту конкуренції та прав споживачів (UOKiK) відкрило провадження проти власника крамниць Biedronka – компанії Jeronimo Martins Polska. Голова UOKiK Томаш Хрустний повідомив, що фірму звинувачено у введенні клієнтів в оману щодо країни-походження деяких фруктів та овочів, передає mind із посиланням на «Польське радіо».

За інформацією глави регулятора, провадження відкрито після скарг клієнтів та висновків Торгової інспекції. Виявилося, що у крамницях Biedronka продаються морква з Бельгії та Нідерландів, тепличні огірки з України та італійська капуста з Франції, але називають їх вирощеними в Польщі.

Голова UOKiK підкреслив, що споживачі все частіше купують польські продукти, а тому фальшування інформації про країну-походження продукту могло впливати на їхнє рішення під час купівлі.

«Я висунув компанії Jeronimo Martins Polska звинувачення у використанні практики, що порушує колективні інтереси споживачів шляхом введення їх в оману щодо країни-походження фруктів та овочів. Для багатьох осіб – це ключова інформація, що могла вплинути на рішення щодо купівлі даного продукту. Споживачі все частіше керуються у своєму виборів економічним патріотизмом та охоче купують національні продукти», – пояснив Хрустний.

Якщо обвинувачення підтвердиться, то компанії загрожуватиме штраф у розмірі до 10% від її річного обороту.

Biedronka – це мережа із понад 3 000 дисконтних магазинів у понад одній тисячі населених пунктів по всій Польщі.

У 2019 році Jeronimo Martins Polska зареєструвала операційні доходи у розмірі 55,62 млрд злотих, тоді як операційні витрати склали 52,82 млрд злотих. Це дало операційний прибуток у розмірі 2,8 млрд злотих.