ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 13.03.2020

На Дніпропетровщині будують потужний річковий термінал

Компанія “Нібулон” будує перший перевантажувальний термінал з відвантаженням зернових, зернобобових та олійних культур на річковий транспорт у Дніпропетровській області.

Як повідомляє пресслужба підприємства, в с. Мар’янське Апостолівського району повним ходом триває будівництво нового потужного річкового перевантажувального термінала – філії «Зеленодольська», пише #ШОТАМ.

Які переваги термінала

Як розповіли в компанії, до будівництва цього об’єкта вони йшли 12 років, і хоча місцеві органи влади й чекали інвестора, в силу певних проблем безпосередньо до зведення підприємства вдалося приступити лише цього року.

“І тепер ми раді повідомити, що мешканці Херсонської області та Запорізького р-ну (Запорізька обл.) можуть зітхнути з полегшенням, адже з початком роботи філії «Зеленодольська» (с. Мар’янське, Дніпропетровська обл.) аграріям не доведеться транспортувати свою с.-г. продукцію за сотні кілометрів й проїжджати автошляхами Херсонської (у напрямку від Кривого Рогу) та Запорізької обл. Працівники дорожнього господарства Херсонської області теж можуть ремонтувати автошляхи, якими більше не буде рухатися завантажений збіжжям транспорт. Тепер він буде зупинятися у с. Мар’янське. Отаким чином ми змінюємо логістику в Україні не завдяки підтримці держави, а завдяки власній принциповій позиції, чіткій стратегії, реалізовуючи масштабний інвестиційний проєкт. Ми зводимо річкові перевантажувальні термінали, розбудовуємо флот, переорієнтовуємо все більше вантажів на водний транспорт», – розповів Олексій Вадатурський.

Як триває робота?

Наразі на будівельному майданчику тривають земляні та загальнобудівельні роботи. Зокрема продовжується забиття паль та формування пальних полів. На сьогодні підрядними компаніями вже забито 3053 палі із 3311, передбачених проєктом, отже більша частина цих робіт виконана. Триває забиття решти паль під останні три зерносховища (усього 16 зерносховищ), чим наразі займаються ТОВ «Перспектива Миколаїв», ТОВ «Бастіон», ТОВ СБУ «Херсонспецбуд», ТОВ ЗВ «Гідроспецбуд». Повним ходом йдуть роботи й з улаштування фундаментів під зерносховища.

Укладено фундаменти під робочу вежу майбутнього підприємства, де ТОВ «Меттранссервіс» активно монтує металоконструкції. ТОВ «Астарта Меб» завершує улаштування фундаментів під автомобілерозвантажувач, після чого встановлювати металоконструкції візьмуться фахівці ТОВ «ЦКС-СТАЛЬ».

На будівельному майданчику уже зведено операторську вагового комплексу, де сьогодні тривають роботи з перекриття приміщення, підрядники готують місце для установки автомобільних ваг. Фахівці ТОВ «Ф7Груп» завершили кладку стін першого поверху адміністративно-лабораторного корпусу, триває зведення другого поверху. Тим часом ФОП Кондратюк В. С. уже закінчив будівництво трансформаторної підстанції, де наразі йдуть покрівельні роботи та підготовка до оздоблювальних робіт усередині. Готуються фундаменти для будівництва їдальні, а також залита частина бетону для майданчика з відстою вантажного автотранспорту