ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 31.03.2022

На кордоні України працюють 12 зернових терміналів

Нині, коли експортні шляхи зосереджені навколо західного кордону України, експортери активно почали шукати залізничні термінали. Серед основних — «Ізов», «Ужгород» і «Чоп». Але теоретично можуть запрацювати 12 терміналів, що дозволять перевантажувати до 50 тис. тонн зерна на добу.
Про це йдеться у матеріалі «Прикордонні переходи для експорту зерна: станції та деталі» на Elevatorist.com.

Зокрема, експерти виокремлюють працюють 12 прикордонних переходів:

  • на кордоні з Польщею зараз діють термінали на прикордонних переходах «Мостиська-2», «Яготин», «Ізов»;
  • відправляти зерно в Румунію можна з переходів «Дяково-2», «Вадул-Сірет»;
  • до Молдови перевантажити зернові можна на прикордонних переходах «Могилів-Подільський», з якого можна організувати відвантаження вантажів в порту Рені, а також «Рені-Джурджулєшти»;
  • Словаччина приймає українські вантажі на переходах станцій «Ужгород» і «Чоп».

Повідомляється, що через те, що експортери сконцентрувалися тільки на 3 прикордонних переходах, в їх напрямку зібралося багато вагонів. Наприклад, за даними УЗ, в напрямку переходу «Ізов» (шлях на Польщу) перебувало 9772 вагони, в напрямку «Ужгород» (Словаччина) — 5845 вагонів, в напрямку «Чоп» (Словаччина) — 2960 вагонів (станом на 28.03.2022).

Місця загального користування на залізничних терміналах прикордонних переходів з боку України, які потребують перевантажувального обладнання, дивіться за посиланням.

 

agropolit.com