На український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома.
Компанія Nestlé стала офіційним дистрибʼютором продуктів Starbucks в Україні. На український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома. Про це компанія повідомила на пресконференції 15 січня, передає кореспондент Mind.
«Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес», – відзначив Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові.
Дзанеллі підкреслив, що Україна – найбільший ринок, де Starbucks запускається без мережі кавʼярень. При цьому співпраця між компаніями в частині запуску кавʼярень угодою не передбачена.
Він додав, що у проєкт співпраці з боку Nestle інвестовано кілька мільйонів доларів. За словами гендиректора Nestle, плануються вкладення протягом трьох років.
Про частку ринку та обсяги продажів Nestlé прогнозів не дає. Леонід Верещагін, директор бізнесу кави Nestlé в Україні та Молдові повідомив, що мова йде про сотні – тисячі тонн, проте, поки остаточних цифр немає.
У продуктовому портфелі Nestlé вже є розчинна кава – Nescafe, в цьому сегменті компанія займає 40% ринку. Конкурувати в сегменті меленої кави компанія планує з преміальними брендами.
Також представники компанії анонсували появу кави Starbucks найближчим часом в українських кав’ярнях та ресторанах.
За глобальні права на каву Starbucks швейцарський продовольчий гігант заплатив $7,15 млрд.