Обсяг ринку інтернет-реклами у 2019 році в Україні склав 12,6 мільярдів гривень, що перевищує результати 2018 року на 35%, пише “Інтернет Асоціація України“.
Такі дані отримав Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ) за результатами дослідження пошукової та медійної реклами станом на лютий цього року.
Згідно аналізу даних, які було надано провідними компаніями для проведення дослідження, частка мобільного платного пошуку в 2019 році виросла до 73% порівняно з 66% у 2018 та 56% у 2017 роках.
Середня вартість кліку станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн та перевищила результати попереднього періоду на 40%.
Так, найвища вартість кліку становила 23,70 грн в категорії «Закон та уряд». Найменшою ж була вартість кліку в категоріях «Довідкові матеріали» і «Новини та медіа» — 0,25 грн.
Результати другої частини дослідження, а саме по медійній рекламі в Україні за 2019 рік, вказують на невпинний ріст рік до року.
Найбільше коштів рекламодавців у минулому році було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу (частки 39,5% та 34,6% відповідно).
Банерна реклама — 34,6%;
In-stream video — 39,5%;
In-page video — 12,5%;
Нестандартні рішення — 8,6%;
Спонсорство — 4,8%.
Також в результаті дослідження було визначено частка Programmatic розміщень, яка склала з боку агентств 32,9% і 51,2% з боку продавців. У зазначений період частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і інші) склала 45,5%, що на 11 процентних пунктів перевищує дані за 2018 рік.
Дослідження обсягів медійної реклами відбувалося на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агенцій, сайтів і сейлз-хаусів України.
Повну версію результатів дослідження можна знайти за посиланням: