Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.
Опубліковано 24.12.2020

Отримати висновок на транскордонне перевезення відходів Зеленого переліку тепер можна онлайн

Відсьогодні у тестовому режимі працює онлайн послуга для оформлення висновку на транскордонне перевезення відходів Зеленого переліку. Вже 2 адміністративні послуги доступні користувачам онлайн, у планах Міндовкілля повна автоматизація процесів. На цьому наголосив Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Роман Абрамовський під час брифінгу за підсумками засідання Уряду.

«Ми спільно з провідним аудитором Ernst&Young провели діагностику Міністерства в частині надання адміністративних послуг, оптимізації процесів та впорядкування реєстрів. Як результат, Міністерство отримало верхньорівневу Концепцію цифрової трансформації, а саме: 13 ключових політик. Концепція містить: опис поточної ситуації, принципи цифрової трансформації та чіткий план дій. Наша ціль – повна автоматизація процесів там, де це можливо», – відзначив Роман Абрамовський.

За словами Міністра, загалом в онлайн необхідно перевести 49 адміністративних послуг та підключити і налагодити взаємодію майже між 90 реєстрами. Цього року відповідну роботу вже розпочато. Наразі в електронному форматі доступне звітування водокористувачів 2-ТП (водгосп) та оформлення висновку на транскордонне перевезення відходів, включених до Зеленого переліку. Останньою щороку користується близько 4 тис. підприємців. Відсьогодні отримати такий документ можна не виходячи з офісу.

Поки що послугу запущено у тестовому режимі. Вже у першому кварталі 2021 року сервіс запрацює повноцінно. Далі він буде інтегрований у портал державних послуг «Дія».

Що дає така автоматизація:

– представникам бізнесу більше не потрібно буде відсилати поштові відправлення чи приїздити до Міністерства, щоб подати документи;

– термін розгляду документів скоротиться з 30 днів до кількох годин;

– заявник буде поінформований про кожний етап розгляду;

– тиск на бізнес під приводом: «подання не повного пакета документів» стане не можливим.

– корупційні ризики зводяться до мінімуму.

«Президент України та Прем’єр-міністр дали доручення, що з вересня 2021 року органи влади повинні перевести всі адміністративні послуги в онлайн. Ми зможемо це робити на базі Єдиної екологічної платформи, над розбудовою якої працює Міндовкілля. Сьогодні, фактично, на ній з’явилася вже друга онлайн послуга і ми продовжимо активно її наповнювати», – відзначив Роман Абрамовський.

Джерело: Урядовий портал.