Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 08.07.2021

Перша партія українського меду вже дісталася Канади

Першу партію українського меду експортували до Канади. Про це в ексклюзивному коментарі Kurkul.com розповів співвласник ТОВ «АПІ – ТРЕЙД» зі Львівщини Михайло Баранівський.

«Двадцяти футовий контейнер з  асортиментом меду торгової марки «HONIGMA» на цю мить прямує річковими артеріями Північної Америки до складів місцевих рітейлерів. Вже скоро мед, який виробляє новітнє та високотехнологічне підприємство ТОВ «АПІ – ТРЕЙД» скуштують жителі канадської провінції Квебек та північних штатів США», — розповів Михайло Баранівський.

Виходу продукції «HONIGMA» на зовнішній ринок сприяли неочевидні чинники:

  • по-перше, Західна Україна загалом і Львівщина зокрема мають тісні стосунки з країнами Північної Америки;

«Історично сформовані зв’язки с українською діаспорою та адекватна за змістом і обсягом присутність компанії в інфопросторі регіону привернули увагу зацікавлених осіб», — зазначив аграрій.

  • по-друге, пандемія зі своїми тенденціями до трансформації майже всіх бізнесових схем та виробничих процесів, привела до необхідності використовувати скляну банку та стіки у якості тари.

«Металеві бочки та експортні амбіції не можуть співіснувати в тій самій площині. Таким чином, єдиний в своєму роді на заході країни завод з переробки меду, потужність якого сягає 700 т/рік, відтепер відвантажуватиме продукцію не лише до Польщі, але й за океан», — пояснив Михайло Баранівський.

За його словами, цей перший і поки єдиний контейнер з баночками меду з липи, акації, гречки, соняшника та різнотрав’я покинув с.Сопошин, де розташовані потужності підприємства ще у квітні. І вже скоро опиниться на полицях канадських та американських крамниць.

«Зараз ми трохи хвилюємося, але ми постійно тримаємо руку на пульсі, моніторимо ситуацію, заздалегідь готуємо шляхи вирішення можливих складнощів. Ми впевнені, що канадійці та американці, скуштувавши нашого меду, відкриють для себе Україну з нового боку — як надійного постачальника не лише сировини, але і готової смачної та здорової продукції», — додав Михайло Баранівський.

 

kurkul.com