Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 19.10.2021

Рослинне м’ясо стрімко дорожчає

Зростання споживчого попиту на рослинні замінники м’яса зумовлює безпрецедентне подорожчання на ринку горохового білка: ціни на гороховий протеїн за рік зросли відразу на 120%.

Про це повідомляє newfood.media, пише agronews.ua.

Для порівняння, традиційне м’ясо свиней та ВРХ у США за рік додало в ціні 10%, курятина – 6%.

Канада, найбільший у світі виробник горохового протеїну, намагається встигнути за зростанням попиту. Але в умовах посухи обсяг виробництва скоротився на цілих 45%.

Популярність рослинного харчування неухильно зростає, констатують учасники ринку. І пандемія лише прискорила цю тенденцію.
Споживачі масово звертаються до флексітаризму, близько 42% з них у всьому світі уже стали «веганами за сумісництвом» – тобто тими, хто вживає лише рослинну їжу певну частину дня.

Компанія Puris, один із виробників горохового протеїну, що є також постачальником для бургерного гіганта Beyond Meat, говорить, що в умовах засухи має свої переваги. Puris займається розробкою інноваційного насіння, що витримує важкі кліматичні умови.

Тайлер Лоренцен, генеральний директор Puris, говорить, що це був «важкий рік» для виробників у США – через COVID-19, історичну посуху та «інші безпрецедентні проблеми клімату».

«Щоб створити краще насіння для виробництва рослинної їжі, ми використовуємо природні методи селекції. Наше насіння призначене саме для харчування людини, а не тварин», – говорить він.

Puris почала займатися горохом, коли зрозуміла, що може створити кращий гороховий протеїн у порівнянні з тими, що були на ринку. Схоже, заодно компанія потрапила в потужний зростаючий тренд.