Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 13.02.2019

Зернові зміцнюють свої позиції на ринку

«На експортному ринку зернових культур ціни продовжують зміцнювати свої позиції, але темпи зростання значно уповільнились», – зазначає експерт «Дерзовнішінформу» Мирослава Шимкова.

Підтримує ринок скорочення кількості пропозиції пшениці не тільки в Україні, а ще й одного великого світового гравця – Росії. Але разом з тим, попит на товар починає потроху падати.

«У свою чергу, в секторі кукурудзи відмічається низхідний тренд, – наголошує експерт ДЗІ. – Так, на початку нового торгового тижня (30 січня-06 лютого) вартість зернової падала щодня, але змогла до кінця періоду повернути втрачені позиції, хоч і не в повній мірі».

Також свята в Азії не могли не позначитись на активності імпорту товару.