ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 11.03.2021

Ринкова частка «Укрзалізниці» у вантажних перевезеннях почала зростати

«Укрзалізниця», незважаючи на економічну кризу та пандемію коронавірусу, під знаком яких пройшов весь 2020 рік, змогла змінила негативний тренд у вантажних перевезеннях на позитивний. Про це повідомляє пресслужба АТ «Укрзалізниця», пише agronews.ua.

«Наприклад, частка вагонів „Укрзалізниці“ у навантаженні у 2018 році складала 47%, а у 2020 році — 21%, частка вагонів у загальному парку у 2018 році складала 51%, а у 2020 — 16%. Чому це сталося? В першу чергу тому, що був створений штучний дефіцит вагонів „Укрзалізниці“, що почав формуватися ще у 2018/19 роках», — розповів Володимир Жмак, голова правління АТ «Укрзалізниця».

Таким чином, вказаний дефіцит вагонів «Укрзалізниці» призвів до того, що ціни на оренду вагонів стали вищими за ринкові й, наприклад, у червні 2020 року ціна на зерновоз «Укрзалізниці» складала близько 1,1 тис. грн при ринковій вартості — приблизно 800 грн.

«Звичайно, при таких умовах приватні вагони їхали, а вагони „Укрзалізниці“ стояли під парканом. Що ми зробили, щоб виправити цю ситуацію? Ми звернулись до ринкових інструментів і знизили ціну на наші вагони, в результаті чого вони стали конкурентоспроможні на ринку, і ринкова частка „Укрзалізниці“ почала зростати. Вже у 2021 році ми розраховуємо досягти частки вагонів компанії у навантаженні на рівні 40%», — пояснив голова правління.

Крім того, за словами Жмака, одним із кризових факторів минулого можна назвати штучно створений дефіцит локомотивів, який призвів до великої кількості так званих «кинутих» поїздів й, як наслідок, величезним штрафам, які платила «Укрзалізниця» за несвоєчасну доставку вантажів.

«Якщо у січні-жовтні 2020 року середньомісячне значення штрафів, які сплачувала „Укрзалізниця“ за несвоєчасну доставку вантажів становило 20 млн грн, то вже у листопаді вдалося зменшили цей показник вдвічі — до 10 млн грн й компанія продовжує працювати над запобіганням штрафів і найвищим показником своєчасності доставки вантажів», — підкреслив голова товариства.

Нагадаємо, що Рада утворила слідчу комісію з питань перевірки стану «Укрзалізниці».