Через рік після оголошення будівництва компанія Syngenta відкрила в нідерландському місті Маасланд новий науково-дослідний і маркетинговий комплекс Tomato Vision.
Про це повідомляє FreshPlaza, пише AgroTimes.
Центр включає 14 тис м2 високотехнологічних теплиць, де 800 нових гібридів тестуються та відбираються під конкретні потреби ринку, використовуючи ультрасучасні та традиційні технології розведення. Теплиця створена таким чином, щоб імітувати реальні умови у виробників, пропонуючи різні секції вид оснащених високим рівнем освітлення до вирощування без досвічування.
Площа 1500 м2 відкрита для відвідувачів, щоб вони мали безпосереднє враження про майбутні гібриди та глибше розуміли весь активний портфель Syngenta.
Tomato Vision – це також платформа для залучення та спілкування з клієнтами для виявлення їх потреб.
Компанія має намір використовувати сучасні засоби цифрового зв’язку та технології віртуальної реальності для взаємодії з відвідувачами.