Вищий французький суд – Касаційний – прийняв рішення, згідно з яким водії Über мають вважатися його співробітниками. Тим самим він підтвердив рішення суду нижчої інстанції, який ухвалив, що водії Über не можуть вважатися незалежними підрядниками, так як вони не можуть шукати самі клієнтів і встановлювати ціни.
Про це повідомило Reuters, пише Thepage.
При підключенні до платформи Über між водієм і компанією встановлюються відносини субординації, йдеться в рішенні суду. Тому водій надає послуги не як самозайнята особа, а як співробітник.
Це рішення суду може вплинути на всю французьку так звану гигономику, так як інші сервіси замовлення таксі та доставки їжі також розглядають водіїв і кур’єрів як незалежних підрядників. При визнанні їх співробітниками компанії повинні будуть забезпечувати соціальні гарантії та сплачувати додаткові податки.
Контекст. Франція не перша країна, де почалися обговорення статусу водіїв Über та інших подібних осіб. В листопаді минулого року в Каліфорнії визнали водіїв і кур’єрів Uber, Lyft, Amazon і інших подібних компаній їх співробітниками.
У відповідь Über почав тестувати в Каліфорнії функцію, яка дозволить водіям самим встановлювати тариф на проїзд. Функція працює за принципом аукціону. Водії можуть встановити тариф у розмірі від 110% до 500% від суми, яку розраховує Über. Після того, як надійде замовлення автомобіля, система буде з’єднувати клієнта з водієм, який запропонує найменшу ціну.
Також в Каліфорнії водії можуть заздалегідь побачити, куди хоче поїхати пасажир, і мають право відмовитися від невигідних замовлень.