У Львові місцеві бізнесмени ведуть перемовини, щоб запустити соціальний проєкт із обміну скляної і пластикової тари на бонуси, до прикладу, на знижки в продуктових магазинах.
Про це пише #ШОТАМ із посиланням на коментар керівника управління інвестиційної політики Львівської обласної державної адміністрації Романа Матиса для Tvoemisto.tv.
За його словами, потрібно споживача мотивувати гривнею. Навіть якщо людині тих кількадесят копійок за порожню пляшку в бюджеті не мають значення, то є групи населення, що на цьому могли би нормально мати бонуси «для підтримки штанів». І зараз скляні пляшки здають, але цей процес чорний. Його треба зробити прозорим і зрозумілим, підвести до спільного знаменника.
Зазначається, що нині ведуть діалог із бізнесом щодо організації процесів. Участь у ньому беруть:
Відомо, що коли бізнес прийде до спільного рішення, тоді долучиться до процесу місцева влада. Вона просто змушена буде долучитись до процесу, підстав для відмови не буде, оскільки основна частина стейк-холдерів готова до роботи. На це потрібно кілька місяців, тоді будуть готові вивести це в публічний простір.