ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 18.06.2021

«Укравтодор» має намір побудувати 1,4 тис. км цементобетонних доріг до 2025 року

Державне агентство автомобільних доріг України планує до 2025 року побудувати в Україні 1,4 тис. км цементобетонних доріг. Про це заявив директор департаменту розвитку доріг «Укравтодору» Андрій Івко, повідомляє ЦТС.

«Зараз у нас близько 1% доріг держзначення в цементобетонні, але одне із завдань «Укравтодору» – збільшити цей відсоток до 3%. Це будуть південні напрямки, регіони – Одеса, Херсон, Миколаїв. Також це будуть дороги в порти, дороги біля кар’єрів, елеваторів тощо, тому що там більше транспорту, який перевантажує наші дороги», – зазначив Івко.

У перспективі «Укравтодор» хоче побудувати цементобетонні дороги:

  • Харків – Перещепине;
  • Благовіщенське – Миколаїв;
  • Одеса – Новий Буг;
  • Бориспіль – Маріуполь.

Зараз уже будуються або проєктуються дороги Дніпро – Решетилівка, Олександрівка – Миколаїв (зроблені роботи на 8 км), обхід Житомира, Одеса – Южний та Одеса – Новоазовськ.

«Стосовно дороги М-28 Одеса – Южний з Одеським морським портом. Уже підписано контракт, це дорога – 5,3 км. Наразі у нас вже стадія «В» – роботи почали виконуватися. Цей проєкт масштабний, у 2022 році ми його завершимо», – резюмував директор департаменту розвитку доріг.

У 2021 році «Укравтодор» планує збільшити обсяги використання доменних шлаків у будівництві доріг до 600-700 тис. куб. м. У 2020 році компанія використала близько 300 тис. куб. м шлаків.

Використання шлаків приведе до зниження обсягів відходів – шлакових відвалів, а також сприятиме збереженню природних ресурсів, що використовуються у виробництві будівельних матеріалів. Це покращує стан довкілля і знижує вартість будівництва доріг.

 

gmk.center