Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.02.2022

Україна і Польща збільшать кількість додаткових дозволів на вантажні автоперевезення

Міністерства інфраструктури України і Польщі домовились про значне збільшення кількості додаткових дозволів на вантажні автоперевезення, уперше за 5 років.

Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Мінінфраструктури у Фейсбуці.

Зокрема, наприкінці серпня 2022 року буде збільшено на 20 тисяч додаткових дозволів для польських і українських перевізників, а також буде видано 10 тис. дозволів на здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень.

“Уперше за 5 років ми можемо говорити про реальний прорив у відносинах двох держав. Я хочу подякувати польським колегам і особисто міністру інфраструктури Республіки Польща Анджею Адамчику за кроки назустріч, особливо у такий важливий для України період”, – сказав міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

За його словами, збільшення додаткових дозволів дасть змогу зняти значну напругу у торговельній кризі, яку спостерігали щороку ближче до кінця літа.

Остаточних домовленостей щодо збільшення польською стороною кількості міжнародних дозволів на вантажні автоперевезення, а також розробки спільного плану з розвитку кордону, було досягнуто 15 лютого 2022 року на зустрічі заступника міністра інфраструктури України Мустафи Найєма та заступника міністра інфраструктури Польщі Рафала Вебера у місті Львів.

Як повідомляв Укрінформ, у 2018 році Польща знизила квоту міжнародних дозволів на вантажні автомобільні перевезення для України з 200 тис. до 160 тис. З того часу щороку зменшувалась кількість і додаткових дозволів для України. Зокрема, у 2019 р. було надано 10 тис. дозволів, у 2020-му — 9 700. Ситуація стала критичною минулого року, коли вперше польською стороною не було надано жодного додаткового дозволу для України.

За даними Німецько-Української промислово-торговельної палати українська економіка поччинаючи з 2018 року втратила 500 млн євро через нестачу дозволів на міжнародні вантажні автоперевезення.

 

www.ukrinform.ua