Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74
Опубліковано 04.06.2020

Український ринок інтернет-реклами показав найдинамічніше зростання в Європі за останні чотири роки

Згідно з дослідженням про ринок інтернет-реклами AdEx Benchmark 2019, український ринок виявився найбільш динамічним в Європі за останні чотири роки, пише НВ.

За підсумками 2019 року обсяг європейського ринку інтернет-реклами перевищив 64 млрд євро і виріс на 12,3% в порівнянні з 2018 роком, йдеться в звіті Європейського Бюро інтерактивної реклами.

У десятці лідерів за динамікою зростання ринку за останні чотири роки — 9 країн з Центральної та Східної Європи. Перше місце за цим показником посіла Україна з мультиплікатором 2.09.

За обсягом зростання витрат на мобільну рекламу за останній рік Україна виросла на 28%, трохи поступившись Сербії, яка за аналогічний період зросла на 28,4%. Також до п’ятірки лідерів увійшли Білорусь (25,2%), Хорватія (22,3%) і Туреччина (19,1%).

Країни Центральної та Східної Європи також виявилися серед лідерів по зростанню витрат на пошукову рекламу. За цим показником Україна виросла на 35,1% в порівнянні з минулим роком і опинилася на другому місці за динамікою зростання. Найпомітніше зросла Білорусь, де витрати на цей вид реклами виросли на 36,4%. На третьому місці опинилася Сербія (26,4%), на четвертому Хорватія (24,7%), а на п’ятому — Чехія (23%).

Відзначається, що минулий рік став першим, коли ринок онлайн-реклами вперше перевершив інші медіа. Ринок реклами в інших медіа автори звіту оцінили в 63,7 млрд євро.

Також автори звіту з’ясували, що в 2019 році мобільна реклама вперше перевершила десктопну. Відзначається зростання частки відео-реклами, яка виросла на 30% до майже 10 млрд євро. Такий помітний ріст відбувся, в тому числі і за рахунок out-stream video (Відеореклами для мобільних пристроїв).

У зв’язку з пандемією коронавируса аналітики очікують скорочення європейського рекламного ринку на 16,3% для (Включаючи Великобританію). У той же час очікується, що онлайн-рекламу економічний спад торкнеться в меншій мірі, і витрати на неї скоротяться на 5,5%, в порівнянні з більш сильним скороченням на 21,3% для інших медіа.

Нагадаємо, що за підсумками 2019 року частка соціальних медіа і месенджерів на українському ринку інтернет-реклами виросла до 45%.