Опубліковано 10.05.2019

Українці показали світу свій унікальний мобільний комунікатор для аграріїв

Новий український продукт – мобільне рішення AgroportEх.Bio – з’єднав в собі найсильніші і перспективні боку нашої економіки: агро і IT. На початку року проект був високо оцінений на великому світовому конкурсі стартапів посівної стадії Seedstars Global Summit в Швейцарії.

Україна вперше була представлена ​​на конкурсі аграрним напрямком. Хоча організатори зізналися, що давно вже чекали від нашої країни подібного стартапу.

Україна в останні роки показує стрімке зростання в аграрній галузі і серйозні досягнення в сфері IT, тому поява продукту, який би об’єднав в собі обидві ці галузі, було закономірним і дуже очікуваним, адже AgTech – в прямому сенсі наше майбутнє.

Саме такі інноваційні продукти зі значним соціальним імпактом можуть допомогти впоратися з глобальними викликами – зростанням чисельності населення і, як наслідок, збільшенням попиту на продукти, а також зміною клімату.

Agroportex.Bio – B2B маркетплейс, який забезпечує швидку комунікацію між органічними виробниками і покупцями на локальних і світових ринках. Сервіс гарантує прямий доступ до перевірених операторам органічного ринку без посередників.

Користувачі отримують мобільний доступ до актуальних запитам і пропозицій на своїй рідній мові незалежно від країни проживання (зараз сервіс доступний в 35 країнах), а також можуть розміщувати власні заявки.

Процес реєстрації простий і займає всього кілька хвилин. Виробнику необхідно лише заповнити реєстраційну форму та завантажити свій органічний сертифікат. Після верифікації товари зі списку сертифіката автоматично з’являються в його профілі і стають доступні для продажу.

Виробник отримує push-повідомлення із запитами тільки на товари зі списку свого сертифіката. Для покупця алгоритм практично такий же, тільки замість завантаження сертифіката при реєстрації він визначає перелік цікавих йому товарів, на які він буде отримувати миттєві повідомлення з пропозиціями від виробників.

Після підтвердження угоди в системі виробник і покупець отримують прямі контакти один одного. За остаточного завершення угоди обидві сторони формують репутаційну історію за допомогою оцінок і відгуків.

“Успіх AgroportEх.Bio – це одночасно успіх наших айтішників, тому що Україна хоч і сильна фахівцями, але вони працюють переважно на аутсорс, а тут ми представили готовий, повноцінно працює продукт. А також успіх українських аграріїв – ми вже давно займаємо гідне місце серед країн-виробників органіки, – каже СОО компанії Agroportex.bio Ольга Гольдина. – Розробкою відразу зацікавилося багато іноземних компаній, так що для наших виробників це дуже хороша перспектива”.

Під час минулого в лютому Biofach World 2019 Agroportex.Bio вніс інноваційну складову в промоцію національних українських продуктів. Зараз ми готуємося представляти Україну на найбільшій національній виставки в Ізмірі (Туреччина), а на осінь в наших планах уже ринок Великобританії”.

Поставити запитання