ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 25.02.2021

Українці створили сканер продуктів на наявність шкідливих домішок

Українська команда розробила мобільний застосунок, що аналізує харчові продукти на наявність шкідливих домішок. Для аналізу досить відсканувати штрихкод товару.

Про це пише ain.ua.

Зазначається, що засновниками стартапу Foodstr є Іван Іванов, Михайло Минов і Павло Ковальов. У команді 13 осіб: 9 повністю залучені в процес і ще 3-4 співробітники з частковою зайнятістю.

Про що стартап

Створили мобільний додаток для українських споживачів, який аналізує харчові продукти на наявність шкідливих добавок.

Принцип роботи: за допомогою камери користувач сканує штрихкод, система знаходить товар в базі даних, показує склад і оцінює сукупну користь чи шкоду компонентів.

Яка модель монетизації?

Freemium model. Тобто поки продукт цілком безкоштовний. У наступних версіях з’явиться підписка на додаткові функції.

Як з’явилася ідея створити стартап?

Причиною появи стартапу стало велике розмаїття продуктів на ринку. Простій людині складно вибрати з того, що лежить на полицях магазину. Люди вже не довіряють тому, що пишуть на етикетках, але не розуміємо, як відрізнити якісний товар від красиво упакованого.

Справді, як звичайна людина може зрозуміти, чи шкідлива якась «ешка» для організму їх дитини або родича? Стартап максимально спростив визначення та аналіз складу продукту.

За весь час існування проекту інвестовано близько $70 000. Інвесторами виступили засновники продукту.

Стартап запущений. Стабільно отримуємо нових користувачів. За 3 місяці FoodStr завантажили понад 10 000 користувачів.