ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 09.02.2022

Узбекистан продовжує витісняти Україну на світовому ринку черешні

Ситуація на ринку черешні України з року в рік стає дедалі складнішою. Через падіння виробництва експорт цієї ягоди значно знизився, в то час, як конкуренція з продукцією з Узбекистану на внутрішньому ринку продовжує посилювалися.

Про це повідомила Марія Лакеєва, аналітик Асоціації «Ягідництво України», передає прес-служба асоціації.

«Ситуація на ринку черешні, яку ми спостерігаємо останніми роками в Україні, грає не на користь українським виробникам. По-перше, власне виробництво цієї ягоди щороку потерпає через погодні негаразди. В 2021 році окрім приморозків навесні, значну шкоду врожаю завдали рясні опади. Наприклад, в Запорізькій області, де зосереджено більшість господарств, що вирощують черешню, за червень випала тримісячна норма опадів. Це призвело не тільки до зниження врожаю, але й до значного погіршення якості. В результаті, зібрати експортну партію українські виробники просто не мали змоги», — розповідає аналітик.

За її словами, ситуація ускладнювалась також збільшенням поставок черешні з Узбекистану. За останні два роки ця країна значно посилила свої позиції на українському ринку. В результаті, в сезоні 2021 року на долю цієї країни припадало більше 45% імпорту черешні до України.

«Крім того ми бачимо, що Узбекистан продовжує експансію й на світовий ринок черешні, причому в деяких випадках витісняє Україну. Наприклад, в минулому сезоні асоціація провела більше сотні В2В зустрічей з міжнародними байєрами і ми отримали не один запит на українську черешню, в тому числі від італійських компаній. Проте, на жаль, нам було нічого їм запропонувати. В результаті, на цей ринок зайшов Узбекистан», — пояснює Лакеєва.

Agravery.com