Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 12.02.2024

Велика Британія розпочне перегляд квот на імпорт г/к прокату

Управління з торговельних засобів правового захисту Британії (TRA) ініціювало два перегляди чинних захисних заходів щодо гарячекатаного плоского та рулонного прокату. Про це повідомляється на сайті британського уряду.

Йдеться про призупинення та перегляд тарифної квоти (TRQ) щодо цієї продукції у відповідь на заяви компаній Tata Steel UK та Kromat Trading Ltd. Обидва розгляди стосуються нещодавньої пропозиції Tata Steel закрити дві доменні печі в Порт-Толботі в рамках переходу на EAF.

Як зауважили в TRA, якщо новий виробничий план буде ухвалений, це на певний період значно скоротить потужності Tata Steel з виробництва г/к прокату у країні та вимагатиме більшого обсягу імпорту для задоволення попиту на британському ринку.

Це означатиме, що поточний рівень квот на імпорт г/к прокату буде недостатнім для промислових потреб Великої Британії. Додатковий імпорт, необхідний для заміщення, обкладатиметься тарифами в розмірі 25% після перевищення поточного розміру квоти.

Виробничий план, який розглядатиме відомство, є тим самим, що Tata Steel UK подала профспілкам для офіційних консультацій 19 січня поточного року. TRA проводитиме свій огляд паралельно цьому процесу.

«Якщо в результаті консультацій буде запропоновано інший виробничий план, TRA візьме це до уваги при наданні рекомендацій Державному секретарю з питань бізнесу та торгівлі» – зауважили у відомстві.

Попередньо TRA вважає, що дія захисних заходів стосовно г/к прокату має бути призупинена на дев’ять місяців. Разом з тим у рамках перегляду  TRQ  визначатимуть, доцільність зміни методу розподілу квот, щоб надати імпортерам можливість вільно вибирати джерело імпорту. Наразі тарифні квоти призначаються країнам на основі традиційних торгових потоків.

«Ці огляди покликані підготувати поточний режим торгівлі сталлю до майбутніх змін у  Порт-Толботі. Ми хочемо уникнути ситуації, коли новий імпорт, необхідний для компенсації внутрішнього виробництва, яке скоротилось, обкладатися тарифом у 25%, покладаючи додаткові витрати на економіку Великої Британії», – зауважив генеральний секретар TRA Олівер Гріффітс.

Нагадаємо, що Велика Британія до 2027 року планує запровадити податок на імпорт вуглецевоємної продукції, зокрема сталі, як спробу захистити внутрішніх виробників від дешевого імпорту з країн, які мають менш сувору кліматичну політику.

 

gmk.center