Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.
Опубліковано 18.12.2020

ЄС стає ще ближче: в бюджеті-2021 передбачені кошти на початок відновлення євроколії від Ужгорода до кордону

УДержавному бюджеті на 2021 рік закладено фінансування на проектування та початок робіт з відновлення євроколії шириною 1435 мм від станції Чоп до Ужгорода.

В 2021 році планується підготувати проектну документацію та розпочати відновлення раніше демонтованої колії від Чопа до Ужгорода. Реалізація цього проекту дозволить створити в обласному центрі Закарпатської області місті Ужгород транспортний хаб, для пересадки з пасажирських поїздів із різних куточків України, що їдуть «широкою» колією (1520 мм), на поїзди європейської колії (1435 мм) – до Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії, Австрії і до інших країн Європи.

Між містами ЄС швидке залізничне сполучення є нормою. Поїздки легко планувати, організовувати, завдяки налагодженій цілісній інфраструктурі з відповідним сервісом. Приміром, поїздка поїздом між Будапештом і Віднем забирає до 3-х годин.

«Головна задача транспортного хабу в Ужгороді – це створення можливості подорожувати між Україною та країнами ЄС швидко, безпечно і комфортно. Прийшов час позитивних змін для пасажирів і в Україні.

Завдяки цьому проекту з відновлення залізниці європейської ширини зможемо їздити в купальні до Будапешта, на оперу до Відня чи в інші європейські міста так само, як зараз до Львова, чи до Одеси. А можливо навіть і швидше – скажімо, подорож від Ужгорода до Будапешта буде тривати до 4-х годин.

Водночас це дасть можливість відкрити Україну для потоку туристів з Європи», – розповів заступник Міністра фінансів Олександр Кава.

Важливо зазначити, що для більшої зручності пасажирів та економії часу, на вокзалі Ужгорода заплановано облаштувати пункт митного і прикордонного контролю, що дозволить не зупиняти поїзди на державному кордоні.

«Така ініціатива повністю відповідає нещодавно ухваленій транспортній стратегії ЄС, за якою залізниця визначена пріоритетним видом транспорту, на розвиток якого країни-члени ЄС будуть спрямовувати державні інвестиції. Пасажирські перевезення цим видом транспорту мають збільшитися удвічі в найближчі 10 років», – зазначає Олександр Кава.

Нагадуємо, що в Державному бюджеті на 2021 рік вперше за роки незалежності передбачено кошти у розмірі 3,9 млрд грн на закупівлю 100 нових пасажирських вагонів та розвиток залізничної інфраструктури для покращення пасажирського сполучення.

Джерело: Урядовий портал.