Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 18.12.2020

ЄС стає ще ближче: в бюджеті-2021 передбачені кошти на початок відновлення євроколії від Ужгорода до кордону

УДержавному бюджеті на 2021 рік закладено фінансування на проектування та початок робіт з відновлення євроколії шириною 1435 мм від станції Чоп до Ужгорода.

В 2021 році планується підготувати проектну документацію та розпочати відновлення раніше демонтованої колії від Чопа до Ужгорода. Реалізація цього проекту дозволить створити в обласному центрі Закарпатської області місті Ужгород транспортний хаб, для пересадки з пасажирських поїздів із різних куточків України, що їдуть «широкою» колією (1520 мм), на поїзди європейської колії (1435 мм) – до Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії, Австрії і до інших країн Європи.

Між містами ЄС швидке залізничне сполучення є нормою. Поїздки легко планувати, організовувати, завдяки налагодженій цілісній інфраструктурі з відповідним сервісом. Приміром, поїздка поїздом між Будапештом і Віднем забирає до 3-х годин.

«Головна задача транспортного хабу в Ужгороді – це створення можливості подорожувати між Україною та країнами ЄС швидко, безпечно і комфортно. Прийшов час позитивних змін для пасажирів і в Україні.

Завдяки цьому проекту з відновлення залізниці європейської ширини зможемо їздити в купальні до Будапешта, на оперу до Відня чи в інші європейські міста так само, як зараз до Львова, чи до Одеси. А можливо навіть і швидше – скажімо, подорож від Ужгорода до Будапешта буде тривати до 4-х годин.

Водночас це дасть можливість відкрити Україну для потоку туристів з Європи», – розповів заступник Міністра фінансів Олександр Кава.

Важливо зазначити, що для більшої зручності пасажирів та економії часу, на вокзалі Ужгорода заплановано облаштувати пункт митного і прикордонного контролю, що дозволить не зупиняти поїзди на державному кордоні.

«Така ініціатива повністю відповідає нещодавно ухваленій транспортній стратегії ЄС, за якою залізниця визначена пріоритетним видом транспорту, на розвиток якого країни-члени ЄС будуть спрямовувати державні інвестиції. Пасажирські перевезення цим видом транспорту мають збільшитися удвічі в найближчі 10 років», – зазначає Олександр Кава.

Нагадуємо, що в Державному бюджеті на 2021 рік вперше за роки незалежності передбачено кошти у розмірі 3,9 млрд грн на закупівлю 100 нових пасажирських вагонів та розвиток залізничної інфраструктури для покращення пасажирського сполучення.

Джерело: Урядовий портал.