ДП “Держзовнішінформ” пропонує послуги по розробці документації системи менеджменту якості ISO 9001:2015.
Для безкоштовної консультації телефонуйте за номером 044 390- 50-74 або надсилайте листа на адресу project@dzi.gov.ua.
6. Прийняття рішень на основі свідчень
a) Рішення, засновані на результатах аналізу і оцінюванні даних та інформації, дозволяють з більшою ймовірністю досягати бажаних результатів.
b)Процес прийняття рішень може бути складним процесом, і він завжди несе в собі деяку невизначеність. Він часто ґрунтується на різних видах і джерелах вихідних даних, так само як і на їх інтерпретації, яка може бути суб’єктивною. Для прийняття рішень важливо розуміти причину і вплив взаємозв’язків, а також потенціал неочікуваних наслідків. Аналіз фактів, свідчень і даних веде до більшої об’єктивності і до довіри при виробленні рішень.
3. Розробка документації системи менеджменту якості (розробка документів СМЯ). Оскільки кожна конкретна компанія має свої особливості, розробка СМЯ проводиться суворо індивідуально з урахуванням усіх тонкощів і специфіки діяльності компанії. Саме на цьому етапі починається безпосередня розробка СМЯ з урахуванням усіх існуючих вимог. Опис взаємодії бізнес-процесів СМЯ, розробка показників і методів моніторингу бізнес-процесів СМЯ, розробка показників результативності бізнес-процесів СМЯ. Також для розробки системи якості необхідно створення механізмів регулярного моніторингу поточних результатів діяльності компанії і оцінювання результативності бізнес-процесів СМЯ. Розробка настанови з якості. У Настанові з якості описується виконання вимог стандарту елементів СМЯ стосовно до конкретної організації. У цей документ також будуть включені процедури, розроблені консультантами для забезпечення результативного функціонування СМЯ (з урахуванням існуючої в компанії документаційної бази) або посилання на них, коли ті чи інші процедури будуть самостійними документами.
4. Розробка документованих процедур системи менеджменту якості, наприклад таких як управління ризиками; управління документацією; управління записами; внутрішні аудити СУЯ; управління невідповідною продукцією (послугою); управління невідповідностями і коригувальні дії.
5. Консультування з розробки бізнес-процесів: включає в себе роботи по створенню регламентів (стандартів, карт) бізнес-процесів СМЯ, в яких наведено опис вимог за функціями, блок-схеми бізнес-процесів СМЯ, процедури та необхідні ресурси.
6. Розробка механізмів управління політикою і цілями у сфері якості, визначення вимірних показників як на рівні компанії, так і на рівні підрозділів.
7. Формування шаблонів Звітів про функціонування СМЯ з урахуванням існуючого в компанії порядку формування звітності.