Пройшовши максимальний рівень цін квітня місяця, котирування сталевого брухту на світових ринках до теперішнього часу знизилися. Хоча, за минулий місяць контрактні показники скоротилися не більше ніж на 5–15 дол. США/т в порівнянні з піковими позначками, але найближчі перспективи виглядають вельми невтішними для постачальників. У Туреччині угоди з придбання металобрухту з тих пір мали одиничний характер. Місцеві металургійні компанії так і не змогли домогтися підвищення котирувань на сталевий металопрокат і напівфабрикати. Після деякого пожвавлення на початку другого кварталу, ціни на довгомірний прокат пішли вниз як у самій Туреччині, так і на інших ринках.
Очевидно, ці негативні тенденції, будуть спостерігатися і в найближчому майбутньому. Попит на імпортну конструкційну сталь в ключових металургійних центрах залишається обмеженим, а активність у будівельній галузі відносно слабка. Більш того, вже наприкінці червня почнеться Рамадан, коли потреба в прокаті зменшується. Відповідно, турецькі металурги будуть наполягати на зниженні завищених, на їх думку, цін на металобрухт. У результаті котирування на американський і європейський матеріал HMS № 1&2 (80:20), в середині квітня досягали 375–380 дол. США/т, CFR і більше, скоротилися до позначки 370 дол. США/т, CFR, а до кінця травня опустилися нижче цього рівня. Український і румунський лом 3А пропонується до Туреччини по 355 дол. США/т, CFR, але попит з боку покупців має вкрай обмежений характер.
В найближчій перспективі турецькі компанії мають повернутися на ринок, щоб поповнити запаси сировини. Однак трейдерам, буде складно домогтися істотного підвищення цін. З одного боку, збори брухту розширюються в силу дії сезонних чинників, так що обсяг пропозиції сировини буде досить значним. З іншого, перешкоджати подорожчання металобрухту буде несприятлива кон'юнктура ринку довгомірного прокату.