ДП «Держзовнішінформ» надає такі види послуг з дослідження внутрішніх і зовнішніх товарних ринків:
- Організація та проведення індустріальних досліджень щодо виявлення стану та перспектив розвитку українського та зарубіжних галузевих ринків
- Організація та проведення кабінетних досліджень (Desk research) за видами:
- спостерігання за об’єктом – постійне спостерігання за ринковим об’єктом, який змінюється (товар, бренд, конкурент, галузь, ринок);
- експрес-експертиза – коротке дослідження ринку для отримання оціночної інформації (стан ринку, оцінка привабливості галузі тощо). Таке дослідження необхідно для складання бізнес-плану, виявлення первинної оцінки інвестиційної привабливості ринку;
- поглиблене дослідження – багатофакторне дослідження об’єкта з використанням аналітичних методів, з аналізом прямих та непрямих даних про об’єкт (дослідження та аналіз факторів, які впливають на об’єкт дослідження та можуть знаходитися як в межах його ринкового сегменту, так і за межами сегмента, галузі, країни). Таке дослідження проводиться за допомогою обробки набагато більшого обсягу джерел та використанням додаткових методів маркетингових досліджень (експертні інтерв’ю, моделювання ситуації тощо).
Основні напрямки маркетингових досліджень:
Аналіз ринків товарів і послуг
Експортний консалтинг
Аналіз зовнішньої торгівлі
Для отримання послуги щодо маркетингового дослідження, необхідно подати до ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ» запит, який має містити:
- інформацію про компанію (назва, сфера діяльності);
- зазначення об’єкту дослідження (який саме ринок необхідно досліджувати);
- мету та задачі проведення дослідження;
- географію проведення дослідження (міста, регіони, країни);
- гіпотези та припущення, які необхідно підтвердити або спростувати;
- ключові питання, на які необхідно отримати відповідь в результаті дослідження;
- термін надання пропозицій, не пізніше якого «Держзовнішінформ» повинне надати пропозиції для Вас;
- бюджет дослідження;
- чи були раніше проведені дослідження за даною темою? Якщо були – ознайомити нас з результатами минулих досліджень;
- ПІБ контактної особи та контактні дані.
Вас також може зацікавити:
Аналіз ринків товарів і послуг
Бізнес-планування
Відділ досліджень трансфертних цін та фінансового аналізу