ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Маркетингові та кабінетні дослідження

від 3000 грн
Замовити

ДП «Держзовнішінформ» надає такі види послуг з дослідження внутрішніх і зовнішніх товарних ринків:

  • Організація та проведення індустріальних досліджень щодо виявлення стану та перспектив розвитку українського та зарубіжних галузевих ринків
  • Організація та проведення кабінетних досліджень (Desk research) за видами:
    • спостерігання за об’єктом – постійне спостерігання за ринковим об’єктом, який змінюється (товар, бренд, конкурент, галузь, ринок);
    • експрес-експертиза – коротке дослідження ринку для отримання оціночної інформації (стан ринку, оцінка привабливості галузі тощо). Таке дослідження необхідно для складання бізнес-плану, виявлення первинної оцінки інвестиційної привабливості ринку;
    • поглиблене дослідження – багатофакторне дослідження об’єкта з використанням аналітичних методів, з аналізом прямих та непрямих даних про об’єкт (дослідження та аналіз факторів, які впливають на об’єкт дослідження та можуть знаходитися як в межах його ринкового сегменту, так і за межами сегмента, галузі, країни). Таке дослідження проводиться за допомогою обробки набагато більшого обсягу джерел та використанням додаткових методів маркетингових досліджень (експертні інтерв’ю, моделювання ситуації тощо).

Отримайте безкоштовну консультацію за телефоном 0443905072.

Також можете надіслати запит на пошту r.shepetko@dzi.gov.ua.

Для отримання послуги щодо маркетингового дослідження, необхідно подати до ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ» запит, який має містити:

  • інформацію про компанію (назва, сфера діяльності);
  • зазначення об’єкту дослідження (який саме ринок необхідно досліджувати);
  • мету та задачі проведення дослідження;
  • географію проведення дослідження (міста, регіони, країни);
  • гіпотези та припущення, які необхідно підтвердити або спростувати;
  • ключові питання, на які необхідно отримати відповідь в результаті дослідження;
  • термін надання пропозицій, не пізніше якого «Держзовнішінформ» повинне надати пропозиції для Вас;
  • бюджет дослідження;
  • чи були раніше проведені дослідження за даною темою? Якщо були – ознайомити нас з результатами минулих досліджень;
  • ПІБ контактної особи та контактні дані.

 

Вас також може зацікавити:

Аналіз ринків товарів і послуг

Бізнес-планування

Відділ досліджень трансфертних цін та фінансового аналізу